25 maj 2010

mongo tandställning.

hejsan!

idag så hade jag bl.a spanska nationella (läsdelen) som gick assämst! jag förstod typ ingenting och gissade på det mesta.. åhh.. men sen hade jag svenska och då fick vi tillbaka en massa inlämningsuppgifter och prov. betygen: MVG på referat inlämningen, MVG på svenska provet och VG+ på filmrecensionen. wihi.

var ju hos tandläkaren idag också.. asså varför lyckas jag alltid bli misshandlad av min tandläkare när jag är där..? de skulle stoppa in den nya tråden i ett av fästena och då fick dom inte igenom den så då slutade det med att jag började blöda och jag typ dog. haha närååh.. haha btw. min tandställning ser asful ut nu! jag har typ två krokar (SOM ÄR GULDIGA) på två fästen längst fram och sen så har jag en FJÄDER på sidan för att min lilla glugg ska dras ihop. haha, jag ser helmongo ut xD nästa gång jag ska dit så ska jag få tandställning på den nedre käken också, så att överbettet ska minskas ytterligare. it'll be just perfect! 
nu blire pluggeliplugg! har samhällsprov imorgon -.- 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!