28 maj 2010

pics från dagen. ENJOY ;]



(KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DOM I STÖRRE STORLEK!)


bilder från brännbollsyran klockan 10.00 imorse!

inte så mkt folk.. men det var ju ändå klockan 10.00 så att jao ^^

några från min klass och en parallellklass!
GO MULLE MECK OCH COMPANY! ;D

^^

från då jag var på staaan! 

hihi, jag fick dagens tidning :]
lyckligt lottade lilla jag :]

norrmejerier var generösa och bjöd på bulle, mjölk och rain poncho!
bullen va så god så jag smög dit igen och tog en till, hihi :]

vinnaren av norrmejerierstipendiet utses. tråkigt nog så vann inte interaktiv historia ;/

movits spelade!
(de tre svartvita snubbarna med glasögon)

addeboy vs cliff featuring ADAM TENSTA. 
ägde!

adam tensta och gänget.

videoklipp kommer inom kort.. kanske imorgon, hehe.. ^^
sjukt bra var dom iaf! :D


min regn poncho!
jag kommer lätt använda denna nästa gång det regnar, haha.. ;)

klockan 19.00 drar jag och några systrar in till nörd för att se på niornas estetföreställning. de säger att den är jättebra så det ska bli askul att få se den! 

aja, hörs sen! :*









1 kommentar:

  1. Hej, förlåt om jag stör, men jag är med i en tävling om att bli veckans blogg hos: http://myzaans.se/2010/may/veckans-blogg-finalisterna.html
    jag är nr 10. skulle uppskatta om du la en röst på mig! hoppas du mår bra, kram maria

    SvaraRadera

Kommentera här tack!