26 maj 2010

rixfm imorgon?

hej.

ligger i sängen just nu och lyssnar på musik och tänker en del.. min dag har varit lite sådär. eran? jag hade ju samhällsprovet (omprovet alltså) imorse och det gick ganska bra tror jag. sen vare svenska, engelska, matte och sist samhälls. sjukt lång och seg dag har det varit.. men morgondagen kanske blir lite bättre. då ska jag bl.a till tandläkaren 10.20 och sätta fast ett nytt fäste på tandställningen och sen efter skolan så ska jag kanske va på rixfm festivalen som är i umeå imorgon. jag vet dock inte säkert ifall jag ska dit eller inte.. måste vänta i tre timmar tills de börjar uppträda vilket känns drygt. sen så kommer det säkert vara kallt osv. menmen. om jag hittar nån rolig att vara med där så kanske.

nu ska jag läsa lite och sen sova. hare bäst! 

finis men tjockis divis!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!