24 juni 2010

taggar midsommar imorgon!

tjaaaaao! 
klev upp 04.15 imorse, jobbade från 06-11 vilket gick bara bra och sen drog jag hem. där började jag hjälpa till med städningen i verkstaden och nu är typ allt snart klart tror jag! jag, ingela, klara och zanna har även fixat lite med ballonger och satt upp dom runt scenen, det ser typ astöntigt ut xD de gjorde även en grym typ plansch (?) som de satte upp på pappas portar. nu har vi cokså fixat en mic för min lillasyster och hennes kompis ska sjunga imorgon kväll :) aja, jag taaggar midsommar som fan iaf, det kommer bli såååå sjuuuukt kul!

scenen! haha typ världens töntigaste scen men det kommer ändå bli asnajs! 

gjord av ingela, klara och zanna! 


älskade lillebror! 


har ni märkt att det har hänt lite ändringar i bloggen? ska fixa lite mera med bloggen nån annan dag och göra en ny header! ^^ 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!