2 juli 2010

hemma igen! ;D

hej! 
nu är jag hemma igen efter 3 bra dagar hemma hos min vän filip. vi har varit ute och gått, sett film, käkat glass, mjum (!) m.m. typ igår så gick vi runt i robban i 2 timmar och jag blev typ förvånad över hur fint de va där ;o. wahahaa, imorse när vi väntade på bussen in till stan så vare nån pratglad gubbe som pratade med oss och han var typ rolig tills han ba: "hon, vad kan hon väga? 40, 45 eller 50 kilo kanske?" *PEKAR PÅ MIG* jag ba: ehehhe... -.- typ varför klaga på mig, bara för att jag är smalisch? ;/ sen var vi på stan, åt på frasses och ba tog de lugnt där tills min buss kom och jag skulle hem. :)
kuligt vare iaf och de va så himla skönt att ta en paus från livet här hemma. men nu när jag är här hemma så känns de nå jävulskt skönt ^^

när jag, dagny och agnes hade käkat middag så tog vi agnes nybrända skiva, satte oss i "tiggen" och drog ut på en tur och ba dunkade musik. DET GILLAS! och imorgon så blire wheels också, fan va najs de kommer bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!