29 juli 2010

team jacob eller team edward?

heeeeey!
har varit upptagen hela dagen så jag har inte hunnit blogga ett skit. jobbade ju 7-11 och sen när jag kom hem började jag måla brädor i några timmar. sen ringde min kompis jannika och vi bestämde oss för att dra till stan för att se på bio nu ikv. runt halv fem var vi i stan och klockan sex började bion och vi såg på  ECLIPSE! asså herregud va bra filmen va! :] "let's face it, i'm hotter than you.." :]   och deeeet var så sjukt kul att få vara med världens bästa jannika igen <3

btw.. är ni team jacob eller team edward?

haha och sen när jag kom hem så drog jag, mamma, agnes, dagny, pontus och diva ut på en promenad runt 22.00 tiden. haha, fett drygt vare och hit gick vi:



bloggar mer och bättre imorgon, PUSS!  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!