27 sep. 2010

kardia music konsert!!!! :D

halllllooow! 
har haft en riktigt asm dag! :D körlektionen gick rätt bra imorse men satan va mycket det är att hålla reda på! "spegel, tecken, anpassning av hastighet, växla, titta omkring, döda vinkeln, hålla bilen rakt längs mittlinjen, titta långt framåt, svänga, fortsätta titta långt framåt och GASAAAAAH!" jag brukar bli lite lätt förvirrad och glömma en del när jag kör men de funkar, hehe. ska dock fortsätta med svängar, placeringar, anpassning och det nästa körlektion för att vara riktigt redo inför stadskörningen som kommer bli sen, typ.

sen var jag i skolan och hade äckelfysik och sen ESPAÑOOOOL! fett okul. sen drog jag mig ner till stan och mötte upp mami, dagny och agnes. vi satte oss på "kafe station" och smaskade i oss en mumsig middag och lite kladdkaka till efterrätt, tihi. sen vare då dags för konsert där min lillasyster och eline skulle sjunga (även andra från kardia music ofc). asså ni anar inte hur sjukt stolt jag är över dom! de var så himla duktiga att gaaah! :'D ingela och eline var lätt bäst av alla som uppträdde!

here comes pics! :]

happy-times! :'D 
hihi.. 

 :D

agnes och dagny!

 agnes!

min fina lillasyster ingela! <3
hon sjöng "colours of the wind" från filmen pocahontas! 

fina eline! 
hon sjöng en fin låt från filmen den lilla sjöjungfrun! 

 ingela och eline! 

 pretty faces! 
jag dog av garv när jag såg den här bilden, så extremt funny!

 affischen! (:
som ni ser så vare disney-tema! och vem älskar inte disney? ^^

 ooh, love her face! it's kinda swirly :]

 storasyster agnes och lillasyster dagny!

haha ELINEEEE! ^^ 

är riktigt trött nu så hörs imorgon! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!