29 okt. 2010

skola + filmkväll!

hej! kom hem från stan för ett litet tag sen och nu sitter jag bara och degar i sängen. skolan gick helt okej, förutom att jag insåg att matte inte är min grej och att jag borde nog hoppa av denna satans naturlinje. kommer lätt få ig på matteprovet.. -.- men sen vart det roligare grejer! jag va på filmkväll med klassen på hamnis vilket var riktigt kul. kunde inte vara där så länge för blev tvungen att ta 22 bussen hem. bussresan hem var inte kuuuuul. på sätet framför mig satt en hungrig gubbe som käkade hamburgare och på sätet bakom mig satt en illaluktande alkis. stanken var liksom inte att leka med.

nu ska jag strax sova och imorgon blire chill hela dagen. ansträngde min kropp liiite för mycket idag (är fortfarande lite sjuk) så ska nog bara vila imorgon. haha, har btw nästan tappat rösten också, låter aaaaaskul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!