21 nov. 2010

den sanna glädjen finns i de små stunderna i livet.

hejsan! 
har varit hos min kära mormor hela dagen med mamma, dagny, klara och ester. riktigt roligt har det varit och nu känner jag mig redo för ännu en dryg vecka i skolan. hade med mig kameran så här kommer några bilder! 

lillasyster ester, lillasyster klara och jag!

eeeeeen signepigne. 

mormors kylskåp är fyllt av skolfoton av mina syskon (och jag) och mina kusiner på mammas sida! alltid lika kul att titta på dom ^^ 

typ världens finaste skolfoto haha..
här var jag 7 år (år 2000) och dagen innan skolfotot så vare idrott. självklart så lyckades jag få en fet repknut rakt i ögat på idrotten. haha.. fick snyggaste blåtiran.. :]
erkänn att mitt färgglada "all handmade" halsband är fiiiiiiint? :]

finaste dagny!

@strömsknallen
"HIGHFIVE!"

finaste lillasyster och jag!

dagnys nya kompis! 


nu: SCRRRUBS! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!