30 jan. 2011

blue my mind.

tjenis.
kom fram till lägenheten för några timmar sedan, lagade mat och nu håller jag på att tvätta kläder! det behövs städas här i lägenheten också men det får göras någon annan dag.. har hunnit skriva lite på engelskan också. känns som en väldigt produktiv kväll för mig! offrade 2 handbollsmatcher för att göra allt detta. duktiga jag :D

tänkte visa er några smycken som jag älskar och nästan alltid har på mig. 
vänster hand. "guld- handen"
haha.. målade blåa naglar igår kväll, helt spontant..

guldarmband med två berlocker (en syns på bilden) som jag fick av mormor 2008 när jag konfirmerade mig. har alltid på mig det för jag tycker det är så fint och betyder såklart en hel del för mig. 
agw-bandet har jag haft på sedan sommaren 2009. haha.. från agw (artedi goes wild)-festen. fattar inte varför jag aldrig har tagit av mig det. men det är väl som nåt sorts minne antar jag. 

min guldring med en liten diamant fick jag av min farmor år 2008 då jag konfirmerade mig. har alltid på mig denna ring för den är så enkel och fin! 

höger hand. "silver-handen"

ett superfint silver armband som jag fick av farmor i present nu när jag fyllde 18 år. jag älskar det och har haft på mig det sen jag fyllde år! (10 dagar..)

en liten västerbottensring som jag fick av mamma julen 2009. tycker den är enkel och fin så jag har den på mig i princip hela tiden! 


haha.. en fråga bara.. passar blåa naglar bättre till guld än till silver? ;p




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!