24 jan. 2011

lite kort om min dag.

haha shiet vilken konstig dag jag har haft. mådde som sagt asdåligt imorse (hade feber och mådde illa). men jag trotsade min sjukdom och åkte ändå på körlektionen och hade "lilla uppkörningen". det gick sisådär.. måste träna mer på att svänga högersvängar samt att ha mer uppmärksamhet bakåt typ. så de ska jag träna mer på under den sista körlektionen som jag har på onsdag! hann med ett besök på vårdcentralen efter körlektionen och sedan tog jag bussen in till stan. skolan gick väl ba fint idag tycker jag. gick hem från skolan i både regn och snö, fett halt vare också och jag höll på att ramla fleeeeera gånger xD hann med ett litet besök hos droghandeln också på vägen hem till lägenheten, hoho.. nu ska jag nörda matte och kanske se lite avsnitt av nån serie också. ha de bra, puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!