25 feb. 2011

bilder från träningeeen.

tjenare folket! 
jag och lillasyster klara tränade på pappas gym och heeelvete va kul det var! det var så himla längesen jag tränade så jag kunde knappt sluta, så sjukt kul! jag tränade nästan heeeela kroppen och boxade på boxningsbollen tills jag fick mig ett sår, haha.. 

jag och min fina syster klara som försöker förstöra boxningssaken med tankekraft!

klara!
har btw ingelas matchtröja på mig. astuff.
jag och klara!
klara i bakgrunden och jag.
jag boxade på boxningsbollen så mycket att jag fick en liten krigsskada. hoho, fett kul vare! 
favvobruden min! 
världens mysigaste lilla gym! 

när vi var små så var vi ofta och tränade med pappa på hans lilla gym som han hade i källaren förut. riktigt roligt! :D hittade dessa två och väldigt gamla bilder i gymmet:
agnes, NAKNA JAG (?), dagny, ingela och pappa!
dagny, klara, ingela, agnes, pappa, ragnar, ester och hahha... jag.

duschade efter träningen och sedan bytte jag om till denna sköna outfit. rosa pyjamasbyxor med snöflingor samt en fet tröja. LOVE! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!