23 feb. 2011

earrrrrs.

hejhopp! det blev ingen konsert för mig ikväll för min lillasyrra ingela är sjuuuuk ;/ så därför tog jag bilen hem direkt efter skolan och hängde med familjen några timmar. drog tillbaka till stan efter middagen och nu sitter jag här i sängen och ska strax börja hårdplugga spaaaaanskaaaa! har som sagt spanska prov imorgon..

har nyligen tagit bilder på mina öron, höhö. såhär ser de ut nuuuu!

har stor brist på vanliga örhängen (tappar alltid bort dom..) så då blev det lite olika färger den här gången.

ska nog pierca mera här och töja örat till 8mm tror jag. 
har en mini infektion i tragus men den känns knappt :)



1 kommentar:

  1. Hej!
    Grymt snygga öron!
    Många hål i öronen är så sexigt!
    Det ser lite tomt ut i högra örat, ska du fylla på med fler hål där?

    SvaraRadera

Kommentera här tack!