21 feb. 2011

jag ska flytta igen.

nu har det då blivit officiellt.. jag ska flytta från lägenheten nu till sommaren. jag har vetat det ett tag men har hållit det lite hemligt.. hehe. den största anledningen till att jag ska flytta är att min storasyster agnes (vi delar lägenheten) ska flytta in med hennes pojkvän. jag kan själv inte stå och betala hyran för en trea själv helt enkelt. sedan så trivs vi inte så bra här heller. att bo så nära inpå hyresvärden känns lite konstigt, värmen har varit helt uppfuckat nu i vinter (hade 10 grader inomhus som värst) och ja.. lägenheten är väl helt okej i sig och nära har man till skolan osv men aahh, det har ändå inte känts fullt så bra att bo här..

jag kommer troligtvis flytta till en etta eller liten tvåa. allt beror på hur dyr hyran blir. om jag nu kommer få tag på någon lägenhet är ju den stora frågan.. jag och storasyster hade stora problem att hitta lägenhet men efter några månaders letande så hittade vi till slut denna!

men nu vet ni det iaf.. :) om ni har någon lägenhet till uthyrning nu till sommaren eller vill ge mig boende eller nåt så hör av er! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!