28 feb. 2011

still standing strong.

hej alla fina! <3
jag har haft en AWESOME heeeelg med min bea och andra härliga människor!

hela lördagen spenderades med världens bästa bea! vi åkte runt med bilen till olika ställen, pantade flaskor, shoppade på häggströms m.m. sedan på kvällen så åkte vi på 20års fest i nordmaling, grattis till dig igen! :D det var aaaaaaskul och riktigt härliga och roliga människor vare där också. vi hann även med ett besök på krogen i nordmaling där vi var ett par timmar innan vi återvände till festen igen. jag tror jag och bea åkte hem runt 04.30 och vi somnade typ 05.30. liiiite slitna var vi och vi sov nog bort halva dagen, till typ 14-15 tiden. ganska skamligt..

sedan drog vi hem till mig, stannade där en stund innan vi åkte in till stan till min lägenhet. igår kväll såg vi på tv samt spelade guitar hero tills vi somnade med fönstret öppet. haha.. det var nämligen 27 grader igår när vi kom till lägenheten, gaaalet varmt ;p

nu imorse skjutsade jag bea till bussen och nu sitter jag här i lägenheten alldeles ensam. jag börjar skolan 13.30 så det är ju som ett tag kvar tills dess..

bilder från lördagen!
bea och jag hemma hos mig i långed innan vi åkte iväg till nordmaling igen :)
teres, maria, annika och bea! 
linnea, morgan och lena!
linnea, morgan, simon och lena!
elisabeth, teres och maria!
linnea och morgan!
bea, annika och mina fingrar, hhihih. 

bea och jag!
bea och maria!
finaste bea!
fina tjejjor! :D
födelsedagsbarnet lena och beatrice! 
morgan! :D

nu ska jag hoppa in i duschen och sedan städa undan lite och diska och sånt innan skolan börjar. höres sen efter skooolan! 





1 kommentar:

  1. Ja det var en trevlig kväll! Måste göras om någon gång! :D

    SvaraRadera

Kommentera här tack!