21 mars 2011

iksu, stadstur, café, bowling, godis!

hej! idag ahr varit en väldigt rolig och trevlig dag tillsammans med spanjorerna! vi har varit på iksu (de fick spela lite beach samt gymma lite) och sedan drog vi på stan! där visade vi dom omkring och därefter vart det shopping ett tag. sedan satt vi ett tag på ett cafée innan jag och min spanjor åkte till lägenheten min och käkade middag där. efter middagen blev det bowling och det var skojs, riktigt länge sedan var det senast jag spelade ockå, haha, det märktes. efter det tog vi dom till godishuset och köpte godis. nu ska jag sova och imorgon blir det hundspann hela dagen i vindeln, ekorrsele!

två av 245 bilder från idag:
haha, jag till vänster. ett bevis på att jag faktiskt lever, typ. 
som jag sa tidigare så kommer jag visa er resten av bilderna när jag inte är alltför upptagen vilket jag kommer vara hela veckan typ. 

bye!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!