20 mars 2011

lite tid till bloggen just nu.

hej! förlåt för låg uppdatering men jag har så lite tid över till datorn nu när jag har min spanjorska här! vi gör aktiviteter nästan hela tiden så jag har.. lite tid. igår var vi på iksu och sedan tog vi det lugnt hemma hos anna. sedan blev det supergod middag på balder och efter det hängde vi alla hemma hos sebastian. kom väl hem runt 01 och jag var heeelt slut. vi hade typ gått asmycket och sedan körde jag ju hem, fett drygt.

idag har vi åkt skoter, gått ut med diva och varit hos grannen och ridit hennes häst helgi. om en timme bär det av till stan för att åka skrana och grilla i bräntberget. vi hörs igen när jag har tid över. ska hoppa in i duschen snart, hare hejj!

bild från igår kväll hemma hos sebastian! alla svenskar och spanjorer tillsammans (:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!