17 mars 2011

nattinlägg. - deppmode.

hej. sorry för att jag har varit så tråkig idag. men ni har ju iaf fått se några bilder iaf. jag stannade hemma idag (mådde inge bra som ni kanske veet) och ja ni.. idag har jag suttit vid datorn, pluggat, deppat, försökt sova, spelat guitar hero och vandrat omkring i lägenheten. en rätt usel och ensam dag helt enkelt..
imorgon ska jag åka till skolan, igen. jag vill inte dit men jag känner att jag måste. jag har lite viktiga saker för mig imorgon och det är väl bäst att inte missa dom antar jag..


just nu sitter jag i sängen, dricker direkt ur juicepaketet, äter en bit bröd och försöker plugga lite. tittade mig i spegeln nyss också. ingen vacker syn där inte.. jag har gått omkring som en luffare dom senaste två dagarna. inge smink, rufsigt och jobbigt hår, tjocksockar och chilling-clothes. har inte precis orkat bry mig om hur jag ser ut när jag ändå bara strövar omkring i lägenheten om dagarna. ensam.. 



jag känner mig fortfarande psykiskt misshandlad, torn apart, brokenhearted, deppig osv. 
men jag klarar mig. genom allt. alltid. 


en trött och sliten signe. bild fotad alldeles nyss. 

nu vet ni iaf att jag lever lite halvt. bloggar när jag känner mig bättre och har nåt intressant att skriva om. hejdå.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!