28 mars 2011

nitz.

jaaaaag hatar mig själv ibland. varje gång jag får pluggtankar i huvudet "hmm, kanske ska jag börja plugga nu kanske.." så sätter jag mig och gör annat istället. igår kväll när jag skulle sova så bubblade det massor av idéer i min hjärna och jag började klippa sönder ett par stenålders jeans till shorts, leka med nitar, prova kläder osv. ikväll, nu när jag skulle plugga så kunde jag inte låta bli att leka med mina idéer liiite till. satte mig därför och satte fast nitar på mina nygjorda shorts. riktigt fint (not) blev det. kommer nog göra om dom för haha, de ser ju liiite crazy ut nu. men får se. kanske har såhär ett tag, haha.. ;)

va säger ni? äkta SIGN-style va? lite snett, lite weird, lite funny, lite söt, lite konstig, lite småcoolt, huuh? jag gillare. moehe. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!