28 apr. 2011

SPANIEN!!

hej finisar! sitter har hemma hos celia vid hennes dator. dagen har var varit valdigt lang och det kanns sa bra att antligen vara har i spanien! jag har inte flygit sa mycket (typ en gang i mitt liv) och sjalvklart sa gjorde jag bort mig. haha. forst glomde jag passet och biljetten nar jag hade gatt igenom sakerhetskontrollen sa da fick en vakt lov att ga tillbaka och hamta mitt pass och flygbiljetten. hehehe.. sedan nar vi skulle ta planet fran arlanda till madrid sa blev inte mitt handbagage godkant forst. uta de fick lov att kolla igenom min vaska och sant, bara drygt.

nar vi kom fram till spanien sa hamtade celia och hennes pappa upp mig och vi akte hem till celias mamma. verkligen trevliga foraldrar maste jag saga! har hos celia har vi varit med hennes spanska vanner och gatt omkring i den har lilla staden som heter Villalba. maten som jag at till middag har var supergod och shit vad generosa de ar! de fragar hela tiden om man vill ha mer eller nagonting annat osv. ar da iaf proppmatt nu efter att ha atit spansk omelett, fisk, sallad, brod och en mumzig kiwi till efterratt! vadret ar valdigt behagligt, inte for varmt och inte for kallt. det vantas dock regn har och det ar ju lite trist, menmen..!

nu ska vi nog strax sova och imorgon blir det besok pa deras skola. senare pa eftermiddagen/kvallen sa ska vi nog pa en konsert tror jag. det ar nog inte riktigt bestamt an men det blir sakert roligt.

okejj, nu ska jag logga ut och snart sova. ha det bra och vi hors kanske imorgon kvall, pusss!

hoppas ni kan lasa det jag har skrivit. lite jobbigt are att de inte har de tre sista vokalerna! ;p






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!