27 apr. 2011

TANKAR INFÖR MORGONDAGEN.

jahupp. här sitter jag då i mitt ensamma lilla rum och funderar lite över morgondagen. som ni kanske redan vet så åker jag tillsammans med en utbytesgrupp (från skolan) till spanien imorgon. jag kommer att bo med celia och hennes familj! minns ni henne? hon bodde med mig och min familj för någon månad sedan, ska bli riktigt roligt att få träffa henne igen! :)

jag är grymt taggad, nervös, rädd, glad och spänd inför den här resan. är det så det ska kännas eller? jag kommer helt klart saknar er! det lär ju inte bli så mycket bloggning från spanien för datorn får stanna hemma och jag vet inte om jag kommer få så mycket tillgång till någon dator där borta. vi får väl se helt enkelt.

menmen, ni får ett litet avskedsinlägg imorgon, nu ska jag försöka sova (kommer aldrig gå men..) och ni får ha en fin kväll. hörs imorgon bitti.

såhär såg jag ut igår efter skolan. väldigt trött och less med håret uppsatt i en slarvig knut. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!