29 maj 2011

BOR HEMMA NU!

flyttningen är nu klaaar! behöver bara packa upp alla mina grejer och kläder i rummet, men det kan ju göras senare. jag har verkligen varit igång hela dagen idag. vi flyttad ut alla mina och agnes saker från lägenheten och sedan drog vi till holmsund och hjälpte agnes och daniel att flytta in deras grejer. efter att ha varit där några timmar, kanongod lunch på kajutan och ännu mera inflyttning så kunde vi äntligen åka hem med mina grejer! jag har fått ett rum i källaren här hemma. fett patetiskt. jag hade finaste rummet här förut, på övervåningen, stort och ljust. nu får jag bo här i källaren i ett fult rum med äckliga spindlar. från toppen till botten kan man väl kalla det. men om jag har tur så får jag nog flytta till stan hösten till hösten igen.

orkar inte bry mig om alla mina stavfel och dubbla ord, är så jävla less. ska ta mig en lång dusch nu och sedan vila lite. det har hänt så mycket i helgen..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!