23 maj 2011

BRAIN ACTIVITY.

jag trodde den här dagen skulle vara hur chill och skön som helst (brukar oftast vara det) men icke. jag och mina 2 labbvänner har jobbat med kemin från 11 imorse till klockan 17 efter skolan. vi har stalkat kemilärare, smitit från den oerhört ologiska fysiken för att göra kemi och knappt koncentrerat oss på någonting annat än just kemin. hade iofs spanska nationella (hörförståelse) idag som sista lektion som jag verkligen försökte göra bra ifrån mig på. men det var ändå jävligt svårt kan jag meddela. efter skolan så stannade vi kvar en timme för att göra ännu mer kemi och vi är fortfarande inte klara! imorgon ska vi ha en fet redovisning på en labb (handlar om korrosion) vi gjorde för några veckor sedan. måste skriva lite mer keynoten ikväll och jag håller tummarna på att vi kanske kan få göra redovisningen i slutet av veckan ist. annars får det gå som det går!

nu har jag just ätit upp min goda risgrynsgröt (lätt godaste maten) och snart ska städa undan, stoppa in en tvätt och diska och sånt där. sedan blire plugg resten av kvällen, hörs kanske sen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!