22 maj 2011

DÅVAMYRA!

hej alla glada. och sura. allt bra?
imorse drog min klass till dåvamyra och plockade skräp i ca 4 timmar. det var vidrigt, jobbigt, äckligt, läskigt och så jävla ännu mer äckligt! det var huuuuuur mycket skräp och sopor som helst där vi plockade och det kryllade av spindlar och andra äckliga insekter där. jag fick seriöst psykiska sammanbrott typ hela tiden! blev även skrämd av två paddor (okej, en av dom var en groda..) och jag trodde seriöst jag skulle dö! så fucking rädd vart jag.
men jag hoppas att våra prestationer på äckel-dåvamyra ger resultat i form av 10.000 kr till klasskassan!

efter dåvamyra så drog jag hem till långed med bilen, packade ihop mina grejer och en kvart senare satt jag på bussen in mot stan igen. hoppade av på sjukhuset och efter en halvtimmes väntade på lokalbussen som aldrig kom så gick jag istället hem. i lägenheten käkade jag middag, duschade, tvättade och diskade innan jag tog mig en sväng till ålidhems centrum och handlade lite behövliga saker. nu sitter jag här i min säng och ska snart göra i ordning lite kvällsfika och även plugga lite. har så himla mycket att göra i skolan just nu!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!