28 maj 2011

JAG LEVER!

hej fisisar!
vilken galet rolig och grym kväll/natt jag hade igår med världens bästa tjejer! vi beställde pizza och förade hemma hos bea innan vi drog till 5ive och rockade till stängning. heeeeeelt galet vare, tackar alla för en awesome kväll! idag har vi bara tagit det lugnt, jag och lisa drog till brännbollsyran för hennes lag spelade 2 matcher (spelade 3 igår), sjukt duktigt lag alltså, go bearforce 1!

sedan vart det mys med film (the hangover), kladdkaka och godis hemma hos bea innan jag tog mig hem hit till lägenheten där jag sitter nu, ready for a shower! ni anar inte hur mycket öl och cider jag fick på mig igår, inte alls fräscht. ska ta mig en långdusch nu och senare ikväll blire kanske feeeest på fysikgränd typ. hörs sen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!