5 maj 2011

SAKNAR SPANIEN!

hej älsklingarna mina! 
jag har saknat bloggen som tuuuusan under den här veckan! men jag har haft så mycket roligt att göra så att jag har helt enkelt inte haft tid med att blogga. menmen, nu kör vi igen! jag kom hem från spanien idag och jag saknar spanien sååå jävla mycket! men det känns ändå lite skönt att få vara hemma också, förstås. nu ska jag strax sova och imrogon blire skola. även fast jag har sovit dåligt de senaste nätterna och förmodligen inatt med så ska jag försöka orka med en hel skoldag imorgon. om jag har hört rätt så blire nog lunch med brudarna på stan och sedan på kvällen så blire PARTY med bea! <3

har nästan 600 bilder att bjuda er på. hehe. okej, kanske inte kan visa er alla men några iaf. de kommer upp här på bloggen så småningom, kommer nog inte ha så mycket tid över den här helgen för jag ligger rätt efter i plugget osv. men ska försöka lösa det på något sätt. aja, ha det bra, nu ska jag sova, puss! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!