24 maj 2011

VISSTE NI ATT...

... jag flyttar hem till min familj i helgen!? tyvärr så blev det så. jag har ingenting emot att bo med min älskade familj eller något sådant men det känns bara så jobbigt.. har nu bott i umeå sedan 2 november (ca 6 mån) och jag har kunnat gå till och från skolan varje dag utan problem! jag tycker tom det har varit härligt att få 20 min promenad tidigt på morgonen. nu måste jag pendla med buss igen.. åååååh. jag får ju även mer pluggtid här i umeå, jag har vänner i umeå, jag kan vara ute sent om helgnätterna och sedan stapla mig hem till min trygga säng på sofiehem. nu äre slut på det. om inte min storasyster hade dumpat mig ensam och valt att flytta in med sin pojkvän ist så hade jag kunnat stanna kvar här. menmen, kan ju som inte göra någonting åt det.

en riktigt skojsig sak om detta är dock att min mami ringde mig imorse och sa att hon hade kanske fått tag på en lägenhet till mig! hennes bekant äger ett hyreshus på teg och hon ska tydligen renovera 2 st ettor nu. när de blir tillgängliga vet jag inte men förmodligen efter sommaren (passar isf perfekt eftersom jag kommer spendera hela sommaren hemma och vore då bra om jag ba kunde flytta dirr när the school börjar). och om jag har tuuur så väljer hon att hyra ut till mig eftersom hon känner mina föräldrar och det kan ju kanske vara någonting bra. jag tycker även att det är sååå mycket bättre att slippa pendla fram och tillbaka från långed hela dagarna. slösar jävulskt mycket tid.

ingenting är dock bestämt och jag ska inte ta ut någonting i förskott. nu ska jag återgå till pluggandet, CIAO!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!