20 juni 2011

HELT JÄVLA SLUT.

jag har slitit som en jävla slav idag på jobbet, shit alltså vad stressigt det var! jag jobbade ju 7-16 och fram tills 12 så gick allt väldigt bra och precis som det skulle. sedan när en semestervikarie bytte med en ordinarie så blev allt lite hmm.. konstigt. vi båda var de enda personalen och vi är bara semestervikarie och detta var den första riktiga dagen för oss båda! så ja, ni kan ju tänka er hur det gick kanske. menmen, vi klarade det väldigt bra ändå tycker jag, även fast vi kom efter i tidsschemat osv. är iaf grymt less nu så jag ska försöka ta det lugnt ikväll. har dock hört rykten om att jag ska hjälpa till att städa verkstaden och fixa upp scenen. gash, va jobbigt. sen så måste jag ju städa rummet också, åhh..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!