25 juni 2011

MIN MIDSOMMAR.

hej. min midsommar var riktigt jävla sjuk, fan vilket drama det var.. många tårar kom, jag fick ta mycket skit från min familj och det kändes som att de praktiskt taget hatade mig. som tur var så hade jag min underbara vän lisa där som tröstade mig och var ett riktigt bra stöd! vet inte vad jag hade gjort annars, för då hade jag varit totalt ensam och vem vet vad som kan hända då när jag mådde så jävla sämst..

som tur var så löste sig det mesta under kvällens gång och jag fick en trevlig midsommar till slut. mycket folk kom till oss och dansade, söp och hade det bra i våran verkstad där det spelades musik och dansades! jag tror att jag och lisa dansade större delen av kvällen vilket var riktigt kul.

idag när vi hade vaknat osv så tog vi bussen in till stan och mötte upp bea! vi köpte lunch och satt hemma hos henne och snackade skvaller och åt! riktigt kul var det!!




1 kommentar:

Kommentera här tack!