11 juli 2011

BILDBOMB FRÅN BYSKE!

DAG 1:

snygg-amaroken!
lillebror!
lillasystrarna!
våran mysiga strandvilla, kanske 50 m från havet. 

vi kom dit, badade, hoppade på studssaken, gick på kvällspromenad med ingela och hade det jävligt bra bara. 

DAG 2:

mums. 
två rumpor, haha!
jag gick med nathalie när hon red på hästen. 

ragnar i bmx-banan!
brände mig så in åt helvete. smärtsamt är ett för svagt ord..
gulle ingela!
ankooooorrr.
badade, solade, solbrände min hud riktigt jävla hårt, fotade med ingela ute vid piren. en helt underbar dag!

DAG 3:

fick lov att ha mycket kläder på mig.. jävla solbränna. 
bondtölparna ingeling och jag innan vi drog till pite dragwaaay!

ohyeeees. band och läktarstämpel!
buuuurn!
nice audi.
snöskotrar
speed pro!
läckra mc:s.

jonne showade med sin mc under pauserna. sjukt duktig kille!

hans mc
jonne och min lillasyrra ingela!
en riktigt läcker ford mustang, rauwrr..
haha pappa kollade läget. 
åhåhåhåhhh..
duktiga victoria paulsson från umeå.
buhuhuhuuuurrrn! 
självaste monica öberg var där också och tävlade i klassen top fuel! helvete va mäktigt det var! 

pite dragway all day loooong (typ), badade när vi kom till stugan igen och sen var jag ute med ingela tills vi var tvungna att gå hem igen. riktigt awesome daaag! 

DAG 4:

lånade systers klänning inför middagen. 

min fina ingela och jag. 
finisar!
ragnar ville ge mig en puss. jag ville inte det. han gjorde det ändå.. 
min fina lillasyster ester!

bytte klänning på kvällen till en supersöt klänning som också tillhör min syrra, haha! <3

under den här dagen solade vi på stranden, spelade minigolf, åkte och käkade gomiddag på restaurang, spelade volleyboll, träffade nya roliga människor (norska killar) som vi hängde (gick omkring, grillade m.m.) med hela kvällen tills det blev sängdags! 


igårkväll, den sista kvällen träffade jag på många nya människor ( norska killar, hahahah ). några namn på de trevliga norskarna är mikael, håkon, ruben, joakim, sondre, preben, magnus, henrik m.fl. 

byske är ett underbart ställe och ni som aldrig har varit på västerbottens enda femstjärniga camping borde åka dit!! gash.. saknar redan byske, det varma havet, människorna och känslan av att inte ha några måsten att göra. 

hoppas ni är nöjda med den feta bildbomben.. har suttit i säkert 2 timmar och bara lagt upp bilder. allt för eran skull. puss!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!