13 juli 2011

HARD WORK WORK!

har jobbat all daaaay long idag. lite jobbigt men samtidigt kul! jag tycker det är väldigt intressant att jobba på ettan där jag får lära mig nya saker samt lära känna nya människor! men lugnet är ju verkligen the place to be alltså om man ska jobba på tallbacken!

när mamma min kom hem från bilbingon med 10400 kr i kontanter och sa "det här sparar vi till en utlandsresa" så blev man ju som ganska glad! det var många år sedan vi sist drog på en utlandsresa hela familjen, jag hoppas på en resa nästa år, skulle sitta riktigt fint!

annars då? 
livet flyter väl på ganska bra antar jag.. hade tänkt att lägga mig tidigt ikväll men ändrade mig och ska följa med mamma till gräsmyr en sväng vid 00.00 tiden. imorgon vid 10.00 kommer zack hit till mig!! vi har inte träffats på över en vecka och jag saaaaaaaaaknar han så mycket! <3

wellwell, time for me to go now, later!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!