31 juli 2011

I'M BARELY ALIVE.

hejhejhej.. jag lever nätt och jämt efter helgens äventyr. fredagen var mycket rolig. middag och bio (HARRY POTTER!) med brudarna gjorde verkligen min dag. så härligt att vi alla kunde träffas igen! lördagen bestod av mer tid med zack och sedan förfest hos julia med härliga klasskompisar, vänner och zack, vilket härligt gäng! vi drog allesammans till 5ive, dansade loss och hade en awesome och svettig kväll på dansgolvet. jag träffade på ännu fler klasskompisar och bekanta, så kul! drog på efterfest efter det ett tag innan jag och zack vandrade hem till han 4 på morgonen, riktigt trötta..

jag hade under hela lördagsdagen haft riktigt ont i halsen och det är omöjligt att inte skrika och sjunga högt på 5ive, det går verkligen inte! så detta resulterade i att jag tappade nästan rösten och min hals gjorde så ont att jag trodde jag skulle dö.. har inte fått tillbaka min röst än och det är verkligen jättejobbigt.. vet inte om jag kan åka till jobbet imorgon på grund av det. men jag får se, förhoppningsvis mår jag bättre imorgon!

idag har jag varit med zack fram tills han skulle till jobbet, sedan hängde jag med bea, julia och lisa hemma hos bea. vi fixade riktigt goda milkshakes och såg på film, mysig söndag!

efter 5 dagar med zack och en helg med underbara människor och mycket roligt så är det skönt att bara vara hemma och få vara ensam! ska ta och sova nu, pusshej!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!