1 juli 2011

ME FOR YOU AND YOU FOR ME.

hejjj! igår efter att jag hade jobbat så tog jag bilen hem till zack! stannade hos honom över natten och har varit med han hela dagen idag! på morgonen lämnade han mig och drog till jobbet och sen när han kom hem igen (många timmar efteråt) så var vi ute riktigt länge i det fina vädret. vi gick omkring på ersboda, låg och solade på sammanlagt 4 olika fotbollsplaner (folk skulle spela fotboll hela tiden så vi fick flytta på oss, haha) och gjorde ingenting annat än att prata och mysa. när klockan blev runt 20.00 så åkte vi till innertavle och var med petter och jenny ett tag. skjutsade sedan hem baby igen och drog därefter hem till mig. kom hem för ett tag sen och har hunnit äta lite och duschat. ska snart ta och sova för imorgon blir det en lååång jobbdag. jobbar 12.00-21.30 imorgon, fett drygt! ;/ det värsta är dock att jag jobbar HELA helgen och zack är typ ledig hela helgen.. det är så svårt för oss att träffas när vi båda jobbar och på helt olika tider.. sen så drar jag till byske om en vecka och stannar där i typ 4-5 dagar. så vi kommer inte ses på ett bra tag.. sadface.

gick fan inte bra att ta kort med självutlösaren igår, haha. men lite färg börjar jag nog få! dock inte på mina ben, de kommer förbli kritvita, hagha. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!