24 juli 2011

MIN HELG!

hej! man kan då verkligen säga att jag har utnyttjat min fina ledige helg till fullo! har inte kunnat blogga, så kul har jag haft det! va på parkfesten med bea i fredagskväll. vi hängde runt på lilla nordmaling, träffade på roligt folk, sprang från polisen, hamnade på efterfest och gick sedan hem på morgonen. tror vi kom till bea vid 5 åt lite och gick till sängs vid 06 och sov typ till 14.00, riktigt skööönt! vi drog ner på samhället igen när vi hade vaknat till lite och gick omkring på nordmalings marknaden! jag köpte två ringar, en töj och gooodis. kan visa bilder nån annan dag. sedan drog vi hem till mig där vi började fixa oss inför ännu en galen kväll.

vid nio tog vi bussen in till stan, träffade på min zack och petter som vi drog med till 5ive! fan va roligt det var på 5ive och va många härliga människor man träffade på! jag och bea dansade, drack tequila, spelade blackjack (gick bra i början ;) ), jag hittade en snusdosa (har kvar den ifall nån vill ha en snus, haha)  så jag typ bjussade på snus till dom som ville ha, dansade ännu mer, ramlade på dansgolvet (hahahaaa), gick in i en vass kant så jag fick mig ett blåmärke och ett sår på benet, drack lite till, dansade ännu mer, träffade ännu fler roliga människor osv osv.. helt galeeeet vare! men jag och bea var såklart ändå inte helt nöjda när 5ive stängde, vi ville på eeeeeeeefteeeeerfeeeeeeest! så då träffade vi på några grabbar som skulle till ålidhem på efterfest så då fick vi åka bil dit med dom och stannade där i ett par timmar. det va ganska lame faktiskt och de va inte så trevliga som vi trodde.. jag och bea drog därifrån vid 06 och kom fram till zack vid 07 tror jag. sov där och har hängt med han och bea hela dagen idag.

så.. min helg har varit sjukt rolig och galen. måste tacka min fina vän bea för den här underbara helgen, jag älskar dig!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!