18 juli 2011

@ MY BOYFRIEND.

hejhopp! sitter hemma hos zack som ännu inte har slutat jobbet.. jag tror han slutar om en timme ungefär. jag vet inte vad vi ska hitta på idag men det blir väl någonting iaf, synd att det är så trist väder ute bara ..;/ jag har sovit som en gudinna i hans härliga säng! sov typ till 13.00 tiden och skulle lätt kunna sova längre! det är ganska tufft att jobba hela helgen med bara C turer (12.00-21.30). hela dagarna samt halva kvällen går åt åt jobb.. så det var riktigt skönt att få sova ut ordentligt! men den här veckan blir desto bättre och jag är ledig helgen också, wihoo!!

aja, ska under ca 50 minuter roa mig med att riva ner stället nu, som jag sa till zack att jag skulle göra, moahah. hörs ikväll finisar! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!