21 juli 2011

TAGGAD.

hej på er.
har jobbat idag och det har gått bara bra tycker jag. lite svårt är det att verkligen komma in och riktigt jobba under första inskolningsdagen men jag gör mitt bästa för att lära mig deras rutiner och sånt. jag är riktigt taggad inför helgeeeeen alltså! min första p-p-partey helg i sommar (typ)! jag slutar 21.00 imorgon kväll och då åker jag direkt hem, duschar, packar och fixar mig innan jag drar tillbaka till nordmaling för att vara med bea på parkfesten! sover hos henne, chillar på marknaden under lördagen och sedan blir det förhoppningsvis 5ive på lördag kväll. jag hoppas då det! :D på söndag ska jag nog spendera dagen med min finaste. <3  håller tummarna på att det blir en awesome helg!

ska varva ner och se lite that 70s show nu innan jag tar och sover. ha de braaa! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!