22 aug. 2011

EN LISTIG LISTA.

ALLMÄNT:
1. Namn? – Signe Oskarsson
2. Exakt ålder? – 18 år, 7 månader och 2 dagar tyyyp.
3. Vart bor du? – Långeeed
4. Bor tillsammans med? – Mamma, pappa, 5 systrar, en bror, 3 katter och en hund, fullt hus! :D
5. Husdjur? – 3 katter och en hund
6. Färg på ditt hus? – Rött med vita knutar
7. När är du född? 20 januari 1993!
8. Klass? – N09c! :D
9. Vilket år tar du studenten? – 2012! ;D
10. Något jobb? – Njaa, jobbar lite ibland på ett äldreboende, ska till exempel jobba hela dagen på söndag.
11. När ska du sova ikväll? – När jag känner för det
13. Duschat idag? – Jaaaaaa
14. Kramat någon idag? – Jaaaaa
15. Pussat någon idag? – Ne
16. Vad har du ätit? - Mackor, drickyoghurt, blåbär vanilj cheesecake och biffar med potatis. + godis.. :D
17. Dagens klädsel? – Shorts, strumpbyxor och linne typ
18. Dagens smink? – Det vanliga :)
19. Dagens sötnos? – Haha jag vet inte
20. Dagens roligaste? – Stan med brudarna!
21. Har du många vänner? – Nja, få men nära vänner kanske :)
23. Vem kramade du senast? - Lisa :D
24. Vem pussade du senast? – Hehe.. minns inte
25. Hur många har varit otrogna med dig? – Ingen, eller?
27. Har du pojk-/flickvän? – Ne
28. Vem pratade du med i telefon senast? – Ragnar
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - "Okej :)" från min syrra ingela.
31. Film? – Veeet inte
32. Låt? – Nicki Minaj - Super Bass
33. Mat? – Vet inte
34. Dryck? – Mjöölk!
37. Stad? – Haha vet inte..
38. Land? – Spanien
39. Ämne i skolan? – Lunchrast :D
40. År? – 2011

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? – :)
42. Drickan du drack? – Mjölk
43. Gången du spydde? – Minns inte
44. Gången du grät? – Vet inte
45. Pizzan du åt? – Åt hawaii och vesuvio under lördagskvällen och söndagmorgonen, vart mycket pizzaätande xD
46. Gången du var i göteborg? - December 2010
47. Gången du var i stockholm? – Hm.. December 2010
48. Gången du var hög? – Haha aldriig.
49. Personen som såg dig gråta? – Vet inte

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? – Svart
52. Hund eller katt? – Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Både och!
54. Tv-spel eller datorspel? – Tv-spel
55. Singel eller upptagen? – Vet inte..
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – Inget av dom, haha..
58. Ragga eller bli uppraggad? – Bli uppraggad ;P
59. Big Brother eller Paradise Hotel? – Inget av dom
60. Svart hår eller blondt? – Brunt
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? – Choklad!
63. Göteborg eller stockholm? – Vet icke
64. Högerhänt eller vänsterhänt? – Högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? – FANTA
66. Pizza eller kebab? – Pizza
67. Randigt eller prickigt? – Randigt
68. Älska eller älskas? – Båda!
69. Leva eller dö? – Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? – Många!
71. Personer du hatar? – Ingen tror jag :)
72. Personer som sagt jag älskar dig? – Vet inte
73. Personer som hatat dig? – Inga hoppas jag men jag vet inte xP
74. Glassar du ätit på en dag? – Haha vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Inga alls och jag har haft kul ändå ^^
76. Gånger du haft minnesluckor? – Typ aldrig tror jag
77. Piercingar har du? – Industrialpiercing, 2 traguspiercingar, 6mm töj och 12 vanliga hål i öronen!
78. Personer du saknar just nu? –
79. Gånger ditt hjärta brustit? – 1

VEM:
80. Vill du kyssa nu? – Venne :)
81. Ska du träffa imorgon? – Ingen speciell
82. Sjöng du senast för? – Mig själv, haha
83. Hade du senast en MSN-konversation med? – Är knappt inne där längre..
84. Spelade du tv-spel med senast? – Jag vet inte ;P
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – ^^ 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på – Haha ingen 
87. Förtjänar att dö? – Den där Anders som dödade människor i Norge :(
89. Vill du sova brevid inatt? – Deruuu

VAD:
90. Gör dig glad? – Min familj och vänner!
91. Gör dig ledsen? – Jobbiga saker
92. Vad vill du helst göra nu? - Flytta till staaaaaaaan..
93. Önskar du att du slapp göra? Städa rummet, jag fattar inte, det blir alltid stökigt i mitt rum :(
94. Vill du ha nu? – Pengar och sommarlov!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Haha.. oj, vet inte
96. Längtar du till? – Helgen!
97. Tycker du om dina betyg? – De duger.
98. Ångrar du i ditt liv? – Vet intee
99. Är det bästa som har hänt dig? – Mycket!
100. Varför gjorde du detta? – Hade inget annat för mig. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!