24 aug. 2011

ONE DAY WHEN THE SKY IS FALLING, I'LL BE STANDING RIGHT NEXT TO YOU.

tjäna. 
idag har jag glassat i solen på konstgräsplanen på campus med härliga klasskamrater hela förmiddagen från 09.00 till efter 12.00. vi hade nämligen den avslutande delen av trippelbollen (innebandy, brännboll och fotboll) idag! fotbollen kördes idag mellan alla treor på skolan och min fina klass utklassade varje lag vi mötte, så himla kul! jag var inte med och spelade men istället bidrog jag med mycket pepp och hejaramsor! jag tror vi vann finalen med 5-0!! bra kämpat N09c, riktigt bra! visst vi vann inte trippelbollen (tävlingen), men fotboll, det kan vi spela iaf ;)

sedan efter lunch så jobbade vi med projektarbetet (jag har om sekter, typ) och sen drog jag heeeeem. jag och min syrra ingela kom nyss in efter att ha varit ute och kört epan, hon är så duktig på att köra! :D







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!