26 sep. 2011

DANCING IN THE MOONLIGHT.

hej!
jag försov mig imorse.. så pass att jag missade första lektionen, så det kan gå.. haha. annars har dagen varit helt ok, standard-fikat på kbc va ju det lätt bästa på hela dagen. alltid lika mysigt att sitta och fika med tjejerna och snacka massa skvaller och planera roliga saker! :)

ikväll har jag gjort nada (sett gossip girl, vilat, sett idol och typ ätit, hahah). men nu blir det till att skriva klart cv:et på spanska. inte för att jag ens kan skriva ett korrekt cv på svenska men nu kör vi, ESPAÑOL!

imorgon har jag bara en lektion (matte) men jag ska åka med mamma in till stan tidigare och sitta och plugga ikapp i alla de ämnena som jag har legat lite på latsidan med. kemi, historia och engelska är väl de ämnen jag behöver jobba mest med. jaja, det ska nog gå braaaaa. hare bra, hejdå.

weheratit. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!