22 okt. 2011

LÖRDAG KVÄLL.

hej på er! 
jag tänker bara sitta och chilla hemma ikväll, känns sjukt skönt! jag har btw aaaaaasont i nacken idag.. måste vara från i natt, haha. jag och bea stod inte stilla en sekund tror jag, vi bara dansade och dansade, sååååååååå jävla kul! förra gången jag drog ut på krogen så hade jag ont i nacken flera dagar efteråt.. får ta det lite lugnare på dansgolvet tror jag.. ;)

har snackat med en bekant också som hittade min mobil i natt! han visste typ inte att det var min (därför tog han den?) så jag kommer få tillbaka den, skönt! :)  även fast det är väldigt jobbigt att vara utan mobil så gjorde det inte så mycket att den försvann (bara kontakterna jag vill ha tillbaka!). det enda jag använder min nuvarande mobil till är att smsa och ringa, den suger på alla sätt och vis annars! ska nog inhandla en ny och fräsch mobil snart! :)

bild från i somras. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!