27 okt. 2011

MASKERAD PÅ SKOLAN IMORGON.

tjaaa! imorgon är det maskerad som deltävling till minervaäventyret! klassen som har flest utklädda vinner poäng till minervaänventyret men man kan även vinna individuellt poäng till klassen! förra gången vann min klass förstapris i maskerad tävlingen för då var vi (nästan alla) utklädda till soldater från "slaget i sävar". sjukt roligt! 

fin klass va?:D

i år kör vi inget tema utan nu klär vi ut oss individuellt. jag hoppas att de flesta i klassen klär ut sig imorgon, skulle vara så jäkla kul! jag tänker iaf klä ut mig! har slitit som en slav ikväll för att få allt i min utklädnad bra. har nämligen ingen "riktig" halloween utklädnad utan jag kör med lite homemade stuff. men med bland annat lite svart eltejp, kartongbitar och sockar kan allt fixas! vad jag ska klä ut mig till visar jag imorgon.. ;)  

puss och godnatt! 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!