22 okt. 2011

VILD NATT!

jag och bea hade sååååå jäkla kul inatt på corona! underskatta aldrig corona, så jävla bra ställe juuuu! något som riktigt sög dock var att de öppnade inte förrän vid 22.30 pga. att polisen var där och hade möte med vakterna. så alla i kön fick stå ute och frysa sönder.. sög hårt. men annars va det en grym natt! vi köpte rosa drinkar/shots och delade på en flaska rosé i baren, dansade uppe vid dj-båset på scenen tills sura vakter skickade ner oss, m.m.!

min mobil har jag tappat bort också eller så blev den stulen.. så ni som vill få tag på mig får göra det via facebook!

kom hem vid 08.00 tiden nu imorse och har sovit sedan dess tills nu! ska dock kliva upp nu och ta mig en lång dusch och se vad resten av dagen har att erbjuda! hare gött, ses sen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!