23 nov. 2011

Asm film!

hej på er! min dag började väldigt dåligt.. förutom att jag har haft ont i större delen av kroppen så försov jag mig nämligen gaaaanska rejält men lyckades hinna till spanskan iaf (missade historian). hade lunch och sen engelska efter det och sedan var skoldagen över! jag, julia och lisa drog ner på stan efter skolan och käkade mumsig middag på subway. sedan mötte vi upp moa på bion och vi 4 såg på breaking dawn, shit vad bra den var! den var väldigt rolig, underbar och överdriven (utan alla överdrivna scener skulle det aldrig vara twilight.). när moa och julia hade åkt hem så snackade jag med lisa tills även vi blev tvungna att skiljas åt och ta bussen hem. det där snacket mådde jag så himla bra av, satt typ och log som en fåne hela bussresan hem, haha. ibland räcker det att bara sitta och prata om allt möjligt med en av sina bästa vänner för att man ska börja må bra igen och känna att livet har bara börjat och att det finns så himla mycket att se fram emot!

jaja, nog med babbel, nu ska jag sova, natti! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!