22 nov. 2011

Riktigt bra bok!


har just läst ut denna bok "född till terror" en biografi skriven av mosab hassan yousef, och guuuuud vilken bra och intressant bok! rekommenderar den verkligen! hans liv har verkligen inte varit det lättaste alltså.. han föddes i terroristorganisationens hamas hjärta och han gick från att vara en snubbe som hatade israeler till att älska alla (even his enemies) som sin medmänniska. helt fantastiskt! jag började läsa den på grund av en historia uppgift där vi ska studera en terroristorganisation (jag valde hamas..!)  sjukt bra bok tycker jag!

en liten tår rann nerför min kind när jag läste det här, åwh.. han offrade så mycket för att hålla sin far i säkerhet. 

nu ska jag strax åka till runken och hämta hem ingela. lär bli effektivt spanska plugg senare ikväll/inatt, jag pluggar bäst under press! ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!