25 nov. 2011

If you think you'll regret something in the morning, sleep late.

heeeeeeeej! har haft en ganska chillig dag idag, skönt! först hade jag möte med min handledare ang. projektarbetet, riktigt inspirerande var det och jag fick mycket tips på böcker och sånt! sen så hade jag maaaaatte, sög som vanligt.. och efter det vare spanska! som tur var så hann inte jag redovisa så det får jag ta nästa vecka istället.. slutade från historian för en halvtimma sedan och jag höll seriöst på att somna under hela lektionen! har nog aldrig varit så trött under en lektion någon gång! sitter fortfarande kvar på skolan för jag ska möta upp min vän jannika på stan om typ 45 min och orkar inte stressa ner på stan utan jag tar det lugnt istället. mehe. jag är då iaf riktigt taggad på ikväll! då blire utgång med fina vänner på corona (troligtvis)!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!