15 nov. 2011

Lita aldrig på fingerkänslan.

pannan typ dog imorse och varmvattnet sinade. för mig som duschar varje morgon är detta enormt jobbigt.. man vill ju inte duscha i kallt vatten heller, bara tokar som gör något sådant. så jag har väntat och väntat och känt på vattnet flera gånger om det har varit tillräckligt varmt, under hela förmiddagen. till slut så tycktes mina händer känna varma fina strålar från vattenkranen, oj vad glad jag blev. så jag ställde mig i duschen, satte igång vattnet som jag trodde var varmt men oj vad jag lurade mig själv.. visst var det varmt och behagligt för mina händer men inte för resten av kroppen! jag trodde jag skulle frysa ihjäl och jag har nog aldrig duschat så här snabbt någonsin!

btw, jag stannade hemma från skolan idag. mådde inget bra och hade ändå bara en lektion (matte) sååå jag chillar och pluggar här hemma istället! det går faktiskt bra för mig också (rätt ovanligt..). jag har läst ut spanska boken (OCH FÖRSTÅTT!!!) samt gjort några mattetal. ska fortsätta med matten nu innan jag hoppar tillbaka till spanskan igen eller gör lite historia!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!