1 nov. 2011

TALANGJAKTEN!

hej! hade inte riktigt tid eller ork till bloggen igår kväll. hela kvällen satt jag och svor och jävlades med min iPhone som jag har problem med att connecta till app store. sedan satt jag och försökte mig på att stämma gitarren (min kompis gitarr), gick sådär va.. jag vart uppväckt av jobbet för 40 min sen och nu kan jag inte somna om! inte för att det gör så mycket, nu har jag ju tid med att lägga upp lite bilder osv. :)

talang jakten var ju i söndags och min lillasyster ingela var så himla duktig! hon sjöng adele - someone like you och hon gjorde sitt bästa framträdande någonsin! detta ledde då till att hon vann, allt! 3000 kr och självklart äran! :D grattis!!

det var 1.5 timmas paus framtill finalen så jag och nathalie tog oss en sväng till lekparken!
taggad tjej.
 duktiga zanna!
 juryn satt längst fram.
duktiga!
 prisutdelning!!
ingela med fet-checken! ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!