30 dec. 2011

MITT 2011.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? självklart! ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften? jag brukar aldrig ha nyårslöften, de är endast för amatörer vettni ;)


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nepp!


4. Dog någon som stod dig nära? stod nära hela min familj.


5. Vilka länder besökte du? vackra spanien! 


6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? en bra fråga som verkligen tåls att tänka på.. men under 2012 tänker jag försöka komma igång med träningen! 



7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? shiiiet.. har så många fina och galna minnen från detta år.. så jag vet inte! 

8. Vad var din största framgång 2011? hah, jag brukar inte ha så stora framgångar i något faktiskt.


9. Största misstaget? jadu..


10. Har du varit sjuk eller skadat dig? inte mer än vanligt, typ.


11. Bästa köpet? min iPhone!!


12. Vad spenderade du mest pengar på? galna kvällar med mina vänner! även kläder, smink, julklappar osv! 


13. Gjorde någonting dig riktigt glad? jadå, väldigt mycket! 


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? ojojoj.. vet inte, finns alldeles för många! 


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? så jäkla mycket gladare! 


16. Vad önskar du att du gjort mer?
 pluggat.. heh.


17. Vad önskar du att du gjort mindre? festat. haha nee man kan aldrig festa för mycket. men jag har slösat alldeles för mycket tid vid datorn så det önskar jag att jag gjort mindre.. 


18. Hur tillbringade du julen? jag var med min familj, mormor och farfar här hemma i långed :)


19. Blev du kär i år? jodå, men som vanligt varade det inte så länge.


20. Favoritprogram på TV? ser knappt på tv.. men idol var väl bra ibland. 


21. Bästa boken du läste i år? född till terror! (den enda boken jag faktiskt läst under detta år, jag skäms..)


22. Största musikaliska upptäckten? ahahah.. shiet. jag vet inte. 


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? jag fyllde år i januari och det är ju snart ett år sedan och jag minns ärligt talat inte vad jag önskade mig eller fick..


25. Något du önskade dig men inte fick? jag minns inte!


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? hängde i skolan tror jag. 


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? det finns det säkert men kan inte komma på något just nu. 


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? jag vet inte. jag klär mig i kläder jag tycker är snyggt och som jag tycker jag passar i. har ingen speciell stil precis. 


29. Vad fick dig att må bra? mina älskade vänner, familjen, galna kvällar, dansande och musik! 


30. Vilken kändis var du mest sugen på? ashton kutcher och alexander skarsgård! yumyum


31. Vem saknade du? förutom min lillebror som jag saknar hela tiden så vet jag inte. 

32. De bästa nya människorna du träffade? kanske mina spanska kamrater som jag hoppas jag får träffa igen någon dag! :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!