24 feb. 2012

Forever alone.

Alla mina syskon har varit fullt upptagna ikväll..  Ingela är med sina kompisar, Dagny är med kompis, Klara har varit hos en kompis, Ester är hos en kompis, Ragnar har en kompis över och Agnes har tentafest med sina kompisar. Jag då? Jag har legat i sängen och glott på serier större delen av fredagskvällen. Ett tydligt bevis på att jag verkligen inte har något liv men mina kära syskon verkar då ha det, kul för er hörrni!! Kom hem och va med mig vettja istället för att flänga omkring! Nä okej.. Skojar bara, heh. 

Jaja.. Nu vet ni vilken tråkig fredagskväll jag har iaf, hoppas alla ni andra har det skojsigt och mysigt. Ska fortsätta att göra ingenting nu, tjingeling! 
Gamla bilder från då jag bodde i lägenheten i stan! Känns lite sjukt att jag faktiskt var stadsbo i 6 månader. haha..










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!