22 feb. 2012

Kardia Music konsert ikväll!

Hej! Min skoldag slutade för 50 min sedan men sitter fortfarande kvar här och gör ingenting typ. Varför kanske ni undrar? Jo, Ingela och de andra från Kardia Music har konsert ikväll, i Pingstkyrkan. Sååå jag hade tänkt att stanna kvar här i stan tills dess. Jag får väl äta en ensam subwaymacka och ströva omkring på stan i min ensamhet under tiden, men det ska nog gå bra! :)       

Man kan tro att vi ska flytta när man kommer in genom dörren och ser flyttlådor staplade i hallen, men sådant är inte fallet. Min lillasyster Dagny och resten av hennes klass ska skänka massa kläder, leksaker osv till en internatskola för fattiga barn i Riga. Så vi har rensat ur våra garderober här hemma och letat fram gamla gosedjur som vi ska skänka. Ser ni den vita varelsen med lila tofsar på öronen? Det är MIN DIGIMON! :( Blev lite ledsen när mamma sa att vi skulle skänka den.. Menmen, bättre att fattiga och behövande barn i Riga får den än att jag som egentligen inte har någon nytta av den ska ha den. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!